2017. június 16., péntek

Kosársuli, 47.rész


- Szóval. Itt lakom – nyitottam ki vonakodva az ajtót, majd beléptünk.
- Szóval itt laksz – ismételte meg szórakozottan Konrád, tudva, hogy zavarban vagyok.
- Kérsz valamit inni? – érdeklődtem.
- Jobban örülnék, ha ágyba rakhatnálak – mosolygott rám, mire azonnal rákvörös lett az arcom.
- Mi-mi van? – nyögtem ki teljes káosszal a fejemben.
- Most jöttél csak ki a kórházból – mondta lassan. – Előnyösebb lenne, ha még lepihennél.
Fene vinné el!
- Jól vagyok – vágtam rá gyorsan.
- Hogyne.
- Tényleg! – bizonygattam.
- Hol a szobád? – hagyta rám jól mulatva.
- Az emeleten – mutattam fel.
- Szeretnéd, hogy felkapjalak és a karomban vigyelek fel? – mosolygott rám angyalian.
- Képes vagyok egyedül is felmenni – hárítottam.
- Nem ezt kérdeztem - sandított rám, majd szépen lerakta a cipőit és felemelte a két táskát.
- Felmegyek - közöltem, és eltökélten neki is indultam, de Konrád fürgébb volt nálam, két nagy lépéssel máris beért, majd felkapott.
- Mindig ugyanez a szituáció - forgattam a szememet tettetve az unottat, de azért átkaroltam a nyakát.
- Unod?
- Még jó, hogy.
- Akkor lerakjalak?
- Hamár úgyis így alakult, akár fel is vihetsz - vontam vállat, mire Konrád elnevette magát.
- Akár - mosolygott le rám, majd megcsókolt.
- Látod, milyen kegyes vagyok? - érdeklődtem vicceskedve, miközben Konrád felfelé cipelt.
- Enyém a megtiszteltetés, hogy szállíthatom a hölgyet - csikizte meg ujjával az oldalam, amin persze fel kellett nevetnem.
- Még szép, hogy a tiéd - értettem egyet, amiért Konrád egy szúrós pillantással ajándékozott meg.
- Melyik szoba?
- Ott, a legtávolabbi - mutattam az ajtóm irányába. 




Következő rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2017/06/kosarsuli48.html 
Előző rész:
http://csillagokhullas.blogspot.hu/2017/06/kosarsuli46.html

2 megjegyzés :