2015. november 6., péntek

Felejthetetlen nyár, 2.rész

Meg kell, hogy mondjam, elég nagy házunk van, hozzá hasonló méretű kerttel. Talán Buttonék pont ezért szeretnek idelátogatni. Szerintem mondjuk Amerika se rossz, azonban Coop most közölhetné, amit szokott: De nálatok van medence!" Valóban, van egy medencénk, olyan tipikus uszodás stílus, talán egy kicsit kisebb, ezen kívül egy kis, lebetonozott pálya és egy füves rész, mondjuk foci helyszínéül.
- Mary és Alfred? – érdeklődött Dexter, miután nem találta sehol a szüleimet. Hát igen, az ő nevüket is elamerikásították".
- Dolgoznak – legyintettem, miközben felfelé lépkedtem a lépcsőkön. Dexter mögöttem jött, és volt egy olyan érzésem, hogy szeme nem a falat pásztázta. Ah, ugyan! Képzelődni mindig szabad, nem?
Talia azonnal a szobám felé vette az irányt, Coop pedig szokás szerint Norbihoz költözött, már az xboxról értekezve. Dex és én azonban megtorpantunk.
- Dex? – szólítottam meg.
- Hm? – kapta fel a fejét.
- Hol akarsz aludni? – kérdeztem, mivel ő Sethtel szokott lenni a harmadik szobában, de nyilván a jelen felállás szerint nem ez lenne a nyerő elhelyezkedés, tekintve, hogy Seth nincs itt.
- Mik a választási lehetőségeim? A te szobád? húzta fel a szemöldökét, majd az említett helyiség felé indul.
- No, no, no, nem! – nyomatékosításképpen a mellkasára támasztottam a tenyeremet, ezzel megállítva őt. A közelségébe belepirultam. Nem igazán tudtam hova tenni ezt.
– Lehetsz egyedül ott – mutattam a szokásos helye felé. – Vagy mehetsz Norbihoz.
- Nahuel! – rikkantott Dexter és bevonult a fiúk után a szomszéd szobába.
- Irány a víz! – sikoltott Talia, fürdőruhában kirontva a szobámból, Coop pedig már a nyomában volt.
Igen, ilyenek ezek a Button gyerekek, este ötkor indulnak fürdeni, így hát én is gyorsan átöltöztem és utánuk eredtem.
- Gyere csak, Leah! – paskolta meg a vizet Cooper, majd kisimította a homlokából vizes tincseit. Beugrottam mellé, mire alámerült, a nyakába kapott, erősen tartva a lábaimat, nehogy leessek.
- Merre óhajt lezuhanni, hercegnő? kérdezte tettetett komolysággal, mire nevetve csapkodni kezdtem a fejét. Gyakran hívtak hercegnőnek, elnevezésemet a Star Wars Leia-ja után kaptam még valamikor sok évvel ezelőtt, mikor is mind a hat részt felfaltuk egy nyár alatt. Mit egy nyár. Egy nap alatt.
- Inkább előre válaszoltam némi töprengés után.
- Kérése számomra parancs – jött a válasz és azonnal beborított. Annyira röhögtem, hogy gyakorlatilag lenyeltem egy félmedencényi vizet, de mikor feljöttem, rajtam volt a sor, hogy fejét a víz alá nyomjam.
Egyszercsak kirohant a bátyám, kezében egy csomó vízipisztollyal.
- Csata!! Buttonék vs. Erthingerék! – hirdette üvöltve, majd odadobott nekem is egy fegyvert, és már nyargalt is tovább. Nyomában Dex érkezett, már csurom vizesen, az „ellátást" hozva testvéreinek. Megpróbáltam kipattanni a medencéből, de mögöttem Coop és Talia egyszerre támadtak meg, így elveszítve az egyensúlyomat visszazuhantam. A levegőben Coop elkapott, arcán letörölhetetlen vigyorral meredt rám.
- Nem ejtünk túszokat! – közölte Dex, majd telibe lespriccelte a bátyját.
- Igenis, kapitány! – tisztelgett Coop, ezzel a mozdulattal ugyebár elengedve engem, így hát újból elmerültem.
- Miért nincs nekem fiútestvérem? – kiabált Norbi, miközben Taliával hadakozott, válaszként kedvesen felmutattam a kevésbé szép ujjam.
- Na, gyere katona! Megszánlak – guggolt a medence szélére Dex, felém nyújtotta egyik kezét.
- Kösz – bólintottam, majd elfogadtam a segítségét, aztán ugyanezzel a lendülettel berántottam őt is a medencébe.
Gyorsan kimásztam a partra, mielőtt még ismételten visszahúzhatott volna és menekülőre fogtam a dolgot. Sajnos nem volt szerencsém, mert hamarosan Coopba ütköztem, aki láthatólag már várt rám. A bátyám a barátnőm ellen vívott ádáz küzdelmet, így a pálya felé szaladtam. A falhoz érve láttam, hogy Coop és Dex ördögi vigyorral közeledtek felém, és tudtam, már nincs menekvés. A sarokba szorítottak – egész pontosan szó szerint – és nekem annyi volt. Nagy szívás.


Következő rész:
Előző rész:

4 megjegyzés :

  1. Na végreee!! eljutottam idáig xD :333 amúgy....i-má-dom <3
    Keatonért élek-halok, de komolyan :3 (nem mintha ebben a részben benne lenne, de most nincs kedvem visszamenni a Váratlanhoz xD)
    És mindegyik történet iszonyúan jó :3 Csak így tovább, lehány!! Puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszönöm szépen, annyira jo ezt hallani!!:33 ha mar Keaton, hamarosan következik a nyolcas resz, jo olvasást kívánok!:))

      Törlés