2015. november 24., kedd

Felejthetetlen nyár, 7.rész


- Na, és Cooper! Mik a továbbtanulási terveid?
Kint ültünk a kertben, limonádét szürcsölgetve sütkéreztünk a napfényben.
Talia a fűben hasalt, egy fűszálat rágcsálva, míg Dex és Norbi egy-egy napozószékben foglalt helyet a teraszon.
Tőlem származott ez a zseniális kérdés, melyet ugyebár Cooperhez intéztem, aki kezeit a tarkója alatt összefonva, fél lábát felhúzva fekszik a hátán.
- Jesszus, Leah! – drámázott Coop azonnal a téma miatt.
- Már a szünet első hetén – kontrázott Norbi, mire azonnal behúztam a nyakam.
- Bocs, de érdekel. És ez nem is az első hét.
- Dehogynem – győzködött Talia.
- Ja, hogy valakinek előbb véget ért a suli – bámult rám sokatmondóan.
- Valószínűleg Magyarországra jövök egyetemre – mondta Cooper, kijelentését néma csönd fogadja. Körbenéztem és láttam, hogy rajtam kívül ezt már mindenki tudta.
- Miért?
- Szeretnék kiszakadni – válaszolta Coop, egyik kezét az ég felé nyújtva, ezzel kitakarva a rávetülő napsugarakat.
- És mi lesz a focival? Coop te imádod a focit – ellenkeztem, magam sem értettem teljesen, hogy miért.
- Leah! – hagyott fel a napszűrős mozdulatával és felém fordult. – Tudom, hogy most megrázó lesz, amit mondani fogok. Ne kezd el miatta a füvet rágni.
- Nem fogom – biztosítottam komolyan a folytatást várva.
- A foci nem minden.
- Te jó ég!
- Ez nem lehet igaz. Jól hallottam?
- Eljött hát a világ vége! – fogta a fejét Dex, én pedig a gyepre pillantottam.
- Muszáj füvet rágnom.
- Hagyjatok már! – röhögött Coop, és jól tudom, mindenki azért szívatta, hogy kicsit csökkentse a kialakult feszültséget, vagy bármi is ez. Ezt ő is tudja.
- Szóval a foci nem minden – ismételtem a szavait.
- Nem ám – értett egyet, majd folytatta. – Azt is tudom, hogy eddig nem látszott, de azért én szeretnék rendesen továbbtanulni.
- Amerikában nagyon jó egyetemek vannak – értetlenkedtem.
- Coop nem akar olyan lenni, mint Seth – magyarázta Talia.
- Ahogy mi sem – tette hozzá Dex.
- A szüleink viszont néha hajlamosak elvárni ezt. Mondván, hogyha neki sikerült, nekünk is fog.
- De nem csak, hogy amúgy nem is tudnánk, nem is akarunk – mesélte tovább Talia.
- Seth éjjel-nappal tanul, alig vannak barátai – folytatta Dex.
- Bár volt neki egy barátnője – vágott közbe Cooper elmélázva, mire már Norbi is felkapta a fejét.
- Komolyan?
- Aha.
- Miért nem mesélted?
- Kérdezted?
- Nem.
- Na, ezért – rendezte le a dolgot Coop sajátos stílusában.
- És mi lett vele?
- A csaj, hogy is mondjam, hasonló mentalitású volt, mint Seth, tudod, kétszer akkora agykapacitással, mint az átlagember – kezdte az új sztorit Talia.
- Aztán egy szép napon ezek ketten elmentek egy nemzetközi versenyre, melyet természetesen a mi zseni bátyuskánk nyert meg. A lány úgy kiakadt, hogy szakított vele, amiért nem hagyta nyerni – forgatta a szemeit Dex röhögve.
- Seth ekkor jött rá, hogy nincs e Földön olyan emberi lény, akiért érdemes lenne elveszíteni egy tudományos versenyt – röhögött fel Coop is Norbival egyetemben.
- Áh, már mindent értek – bólogattam nevetve.
- Nahuel! Neked mi a terved? – érdeklődött Dex a bátyámtól.
- Megyek amcsiba – tört ki a röhögés Norbiból, és mind csatlakoztunk hozzá.
- Seggfej – dobta meg egy marék fűszállal Cooper.
- Te beszélsz? – hajította vissza néhány gazt Dex a testvérére.
- Éhes vagyok – merengett Talia, mire az arcába repül néhány tujalevél.
- Tessék, egyél! – ajándékozta meg kulturáltan Cooper, mire a húga felvisított.
- Pfuj, te hülye! – szidta rendkívül fantáziadús jelzővel illetve, majd felugrott Coop hátára.
Coop a medencéhez rohant, hogy beleejtse vagy belehajítsa szegény Taliát.
- Leah! – ruházott fel a megmentő szerepével Talia, a víz felett himbálódzva.
- Megyek már! – pattantam fel, de Dexter a derekamnál fogva visszatartott.
- Nem mész te sehova – mosolyogott rám ravaszul, mire elkerekedett a szemem.
- Na! Miért vagy te Cooppal?
- Leah! – Talia vészesen közeledett a víz felé.
- Nem vagyok én senkivel, csak jelen esetben ellened – vigyorgott Dex, miközben keze szorosabban kulcsolódott a derekam köré.


Következő rész:
Előző rész:

12 megjegyzés :

  1. Wooow <333 Imádom <3333♡♡♡♡♡♡
    Lesz még ma rész?
    Ha nem hnap mi jön?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap Váratlan, ma még esetleg lesz, de nem valószínű:)) Köszönöm:33 <3

      Törlés
  2. Iszonyú jó :-)
    Jön ma még rész? és holnap mi várható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:)) Ma már nem annyira biztos, de holnap Váratlan:)

      Törlés
  3. Annyira várom már a következő részt, hogy újraolvastam az egészet! :D Mikor lesz új rész? :)

    VálaszTörlés
  4. Mikor jön új rész?Imádom és kiváncsi vagyok a folytatásra!

    VálaszTörlés